Cases
Vi både rådgiver om og færdiggør oplevelseskoncepter for virksomheder, private og offentlige organisationer i oplevelsesindustrien.
-
Femern
Hvordan forstår man Danmarks største anlægsprojekt til 55 mia.kr.? Nu kan du i Femern AS visitorcenter selv udforske tunnelbyggeriet.
-
Det Jødiske Samfund
Med afsæt på dansk-jødisk livs historiske udvikling sætter vi fokus på danskernes tolerance og holdninger til immigration
-
Kunsthal Gl. Holtegaard
Gl. Holtegaard har over en række udstillinger forfinet et udstillingskoncept. Men forstår publikum det?
-
Frederiksbergmuseerne og Frederiksberg Stadsarkiv
Ny app-baseret byrute bringer Frederiksbergs spændende historie fra arkivet ud til Frederiksbergs gader.
-
Thorvaldsens Museum
Thorvaldsens Museum manglede et afsæt til etablering af ny vision, position samt en formidlings- og markedsføringsstrategi.
-
Ny Carlsberg Glyptotek
I forbindelse med en ny strategi ønskede Ny Carlsberg Glyptotek at blive klogere på, hvad samarbejdspartnere og interessenter tænkte om museet.
-
Arbejdermuseet
Fem nye personaer skal bidrage til at skabe publikumsnære oplevelser i Arbejdermuseets fremtidige udstillinger.
-
H.C. Ørsted
Hele Danmark fejrede 200-året for H.C. Ørsteds opdagelse af elektromagnetismen.
-
Healthcare DENMARK
Ny ramme for fortællingen om det danske sundhedsvæsen
-
Øhavsmuseet
Sanselig fortælling om landskabets udvikling engagerer museumsgæster i udformningen af fremtidens landskab.
-
Food Nation
Fødevareeksporten skal vokse med milliarder med nyt dansk fødevarepartnerskab, og det hele begynder i deres interaktive visitorcenter.
-
Coop
Det behøver ikke gå op i flag og slagtilbud, når en supermarkedskæde fejrer 150 år. I stedet har Coop med stærk agenda setting og digital innovation fremhævet sine rødder i det danske velfærdssamfund.