Healthcare case

The meeting point promoverer danske sundhedsløsninger

Ny ramme for fortællingen om det danske sundhedsvæsen

Hver år besøger en lang række udenlandske delegationer, både offentlige og private, Healthcare DENMARK for at lære om det danske sundhedsvæsen. 

Healthcare DENMARK ønskede derfor et sted at mødes med delegationerne og et formidlingssetup, der kunne styrke deres fortælling om sundhedsvæsnet i Danmark. 

Operate Experience hjalp Healthcare DENMARK med at udvikle "The meeting point", der i fremtiden vil danne centrum for mødet med de udenlandske delegationer.

HCD folie

Udfordring

Healthcare DENMARK havde brug for en platform der på en mere innovativ og levende måde, kunne præsentere fortællingen om det danske sundhedsvæsen og hvordan vi gør herhjemme.

Løsning

Med "The Meeting Point" har Operate Experience hjulpet Healthcare DENMARK med at skabe et rum til fortælling, interaktion og indlevelse gennem nogle engagerende og simple visuelle elementer. 

Vi skabte en fleksibelt præsentationssetup, der både giver mulighed for at dele fortællingen om det danske sundhedsvæsen live, og som gæsterne kan gå på opdagelse i på egen hånd.

Healthcare Meeting point
På den store præsentationsvæg bor fortællingen om udviklingen af det danske sundhedsvæsen og de vigtigste danske sundhedsinitiativer før, nu og i fremtiden. Væggen har påtrykt en række simple, visuelle elementer, der "bringes til live" via projicering, når fortællingerne deles med gæsterne.   
Er der ikke en oplægsholder til stede, kan besøgende med berøring af væggen på egen hånd opleve væggens fortællinger og blive klogere på sundhedsvæsnet.
 
Ved fordybelsesbordet er der plads til at gå i dybden i sit eget tempo. Her kan delegationer og andre gæster dykke ned i fremtidens Healthcare Strategy for Danmark. 
Healthcare væg

Operate Experience er specialister i oplevelseskommunikation